1. Hvordan ser jeg min ordrestatus?
Log in på www.id.dk og tryk på ”Mit ID®”. Her finder du bl.a. information om din nuværende ordrestatus.
2. Kan jeg tracke min ordre?
Så snart din ordre er pakket og sendt fra vores lager modtager du en afsendelsebekræftelse, hvor du finder dit ”track & trace” nummer. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundesupport, hvis du har spørgsmål til din levering.
3. Kan jeg tilføje noget til min ordre?
Når du har placeret din ordre på vores webshop, er det ikke længere muligt at tilføje yderligere til orden.
4. Hvornår sender i min ordre?
Vi ekspederer såvel små som omfattende ordrer med stor præcision og sender enhver ordre til det meste af Europa inden for 24 timer.
5. Hvor kan jeg se min sidste ordre?
Log in på www.id.dk og tryk på "Mit ID". Her har du adgang til alle dine brugeroplysninger, historik samt mulighed for at foretage kvikbestillinger. Herinde finder du også en oversigt over alle dine køb.
Har du nogle spørgsmål?
Så sidder salgssupport klar til at hjælpe dig. Kontakt os her:
phone +45 9749 2144
Mandag - torsdag : 08.00 til 16.00
Fredag : 08.00 til 15.00
mail support@id.dk
(Besvares indenfor 24 timer på hverdage)
Redegørelse for samfundsansvar, jf. årsregnskabslovens § 99 a". ID® Ansvarlighedsrapport 2022/2023. Se her