Sprechen Sie Deutsch?

ID® IDENTITY SØGER SALGSKOORDINATOR MED GODE TYSKKUNDSKABER TIL SERVICERING AF
INTERNATIONALE STORKUNDER

Ønsker du at arbejde i et internationalt miljø og være en del af et velfungerende salgsteam, hvor du er med til at give internationale kunder rådgivning og support, der ofte er udover det forventede?

Hos ID® arbejder vi målrettet og løbende med CSR og kvalitet af vores produkter. Vi tror på, at det er den bedste måde at imødekomme kundernes krav og forventninger. Indsatsen er ikke alene rettet mod produkterne, men også i den rådgivning og service, vi tilbyder kunderne. ID® Identity styrker derfor indsatsen på eksportmarkederne og med reference til vores Category Manager, søger vi en tysktalende salgskoordinator til kontoret i Holstebro.

Brænder du for rådgivning og kundesupport  

Som person er du imødekommende og brænder for at give vores internationale kunder branchens bedste rådgivning og kundesupport. Du er kvalitetsbevidst, serviceminded med en positiv indstilling og godt humør. Du er teamplayer, men kan også arbejde selvstændigt med højt engagement og drive. Du er ansvarsbevidst og struktureret i dit arbejde og en god problemløser i hverdagen. Det er vigtigt, at du kan bevare overblikket selv, når du og resten af teamet har mange bolde i luften.

Som salgskoordinator hos ID® Identity, vil dine nøgleopgaver bestå af følgende:

  • Servicering af absolutte nøglekunder
  • Salgssupport for vores Category Manager
  • Rådgivning omkring produktsortiment
  • Koordinering af certifikater og CSR
  • Tilbudsgivning og opfølgning på specialordrer
  • Behandling af ordrer og reklamationer
  • Koordinering af marketingsmateriale

Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor salg og administration og gerne praktisk erfaring fra en lignende stilling i en international B2B virksomhed. Du kommunikerer på dansk, tysk og engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale. Du er vant til at arbejde med forskellige digitale salgsværktøjer samt færdes hjemmevant i NAV, CRM og MS Office pakken.

 

Vil du være en del af fællesskabet?

Du tilbydes en spændende og afvekslende hverdag med rig mulighed for faglig udvikling i en velkonsolideret, international virksomhed i vækst. Der er gode muligheder for at sætte dit personlige præg i en organisation med korte beslutningsveje. Du bliver en del af en hverdag med stor vægt på engagement og det gode sammenhold. Vi tilbyder pension- og sundhedsforsikring samt en aktiv personaleforening m.m. Se mere på https://www.id.dk/dk/om-id/faellesskabet-hos-id

Ved ansættelsesstart gennemgår du vores introprogram, hvor du kommer rundt i alle afdelingerne, så du har et godt fundament for at kunne samarbejde på tværs af organisationen fra start.

Ansøg her, hvis du gerne vil være en del af vores fællesskab hos ID®. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist senest den 1. juli 2019. Der afholdes løbende samtaler.  

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Category Manager, Dorte Nørskov tlf.: 24 88 02 40 eller dn@id.dk.

Søg jobbet

Sådan behandler vi din ansøgning:
Når vi modtager din ansøgning, bliver den sendt videre til den relevante afdeling, som du er interesseret i. Der vil typisk gå 1-2 uger fra vi har modtaget din ansøgning til du hører fra os.  

Hvis du ønsker, at vi gemmer din ansøgning i 6 måneder i vores job-kartotek, skal du markere din accept nederst på formularen. Ønsker du ikke, at vi gemmer din ansøgning vil den blive slettet senest en uge efter modtagelsen.

keyboard_arrow_up